Koszyk jest pusty
Szybki kontakt

 

 

 

 

 

e-mail: sklep(at)bella-arabella.pl

 

Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego Bella-Arabella.

Data publikacji: 05.01.2022

 

Niniejszy regulamin został dostosowany do nowych wymogów prawnych europejskich i krajowych, które prezentujemy poniżej. 

 

Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym składania zamówień na produkty ze Sklepu, dostarczania Kupującemu zamówionych produktów oraz uprawnień Kupującego do anulowania lub odstąpienia od umowy sprzedaży.

Sklep internetowy Bella-Arabella, zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez firmę Pracownia Twórcza Aurelia Katarzyna Kandefer zarejestrowaną pod numerem NIP 824-124-58-59, REGON 140964264, która jest podatnikiem VAT zwolnionym.

 

I. Składanie zamówień.

  1. Zamówienia można składać poprzez stronę internetową (www.bella-arabella.pl) 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu. Prosimy jednak pamiętać, że biuro Sklepu jest czynne oraz realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 17.00.
  2. Osoby korzystające ze Sklepu powinny wiedzieć, że obsługa Kupujących odbywa się z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych pozwalających gromadzić, przetwarzać i przechowywać dane poprzez sieć telekomunikacyjną (Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz. ust. z 2002 r. nr 144, poz. 1204).
  3. Kupujący, korzystając ze Sklepu powinien dysponować urządzeniem, które posiada aktywne, obustronne połączenie z internetem z wykorzystaniem protokołu https. Na urządzeniu powinna być zainstalowana przeglądarka internetowa obsługująca html 5 oraz arkusze CSS, np.: Google Chrome, IE, Mozilla Firefox, Opera lub Safari.
  4. Przed dokonaniem Rejestracji Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i Załączników stanowiących jego integralną część oraz dokonać ich akceptacji.
  5. Przed złożeniem zamówienia Kupujący powinien potwierdzić zapoznanie się z treścią Regulaminu.
  6. Korzystanie z usług Sklepu oznacza, iż Kupujący zapoznał się z niniejszym Regulaminem i w pełni go akceptuje.
  7. Ze Sklepem można kontaktować się drogą elektroniczną pod adresem: sklep(at)bella-arabella.pl.
  8. Dokonywanie zakupów w sklepie internetowym Bella-Arabella odbywa się z wykorzystaniem indywidualnego Konta lub poprzez złożenie jednorazowego Zamówienia bez dokonywania Rejestracji.
  9. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, zaznaczenie wybranej formy dostawy i płatności oraz przesłanie tak wypełnionego zamówienia z panela zakupów. Podane w zamówieniu: adres e-mail, numer telefonu i numer oraz adres paczkomatu (w przypadku wysyłki InPost) - są wymagane do prawidłowego zrealizowania umowy sprzedaży.
  10. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sklep. Kupujący otrzymuje e-mail z wyszczególnionymi produktami, formami płatności i dostawy. W celu potwierdzenia zamówienia Sklep zastrzega sobie prawo do telefonicznego lub mailowego kontaktu w przypadku zamówienia powyżej 300 zł i/lub w przypadku wątpliwości co do prawidłowego podania danych do wysyłki i/lub do potwierdzenia wyboru produktów.
  11. Sklep zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku, gdy formularz zamówienia zostanie wypełniony błędnie i/lub transakcja nie uzyska prawidłowej autoryzacji w systemie płatniczym PayU i/lub Kupujący nie przeleje wymaganej kwoty na konto Sklepu w terminie 3 dni roboczych (w przypadku płatności przelewem) i/lub przesyłka nie została wcześniej (przy składaniu zamówienia w przeszłości) odebrana z Poczty Polskiej/paczkomatu InPost/od Kuriera. W celu wyjaśnienia zaistniałych sytuacji Sklep ma prawo skontaktować się z Kupującym.
  12. Ceny podane przez sprzedającego wyrażone są w PLN, zawierają należny podatek VAT. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez informowania o tym Kupujących. W przypadku złożonych zamówień wiążącą jest cena z dnia złożenia zamówienia.
  13. Zgodnie z Dyrektywą Omnibus 98/6/WE, w opisie produktów (przy obniżkach / promocjach / wyprzedażach) można znaleźć informację dotyczącą ceny towaru, która oznacza najniższą stosowaną przez podmiot gospodarczy w okresie, który nie jest krótszy niż 30 dni przed zastosowaniem tejże obniżki. Cena ta określona jest przez nasz Sklep jako "standardowa" lub "wyjściowa".
  14. Sklep akceptuje poniższe formy płatności:
  • elektroniczną: przelew bankowy własny,
  • płatność gotówką za pobraniem przy dostarczeniu paczki przez Kuriera/listonosza,
  • płatność gotówka przy odbiorze osobistym.

15. Kupujący decyduje się na formę płatności podczas składania zamówienia.

16. Kupujący ma możliwość zrezygnować z zakupów na każdym etapie składania zamówienia.

 

 II Konto/Rejestracja

  1. Utworzenie indywidualnego Konta służy do składania zamówień bez konieczności każdorazowego podawania swoich danych.
  2. Aby założyć Konto należy dokonać bezpłatnej rejestracji poprzez wypełnienie formularza Rejestracji dostępnego w trakcie składania zamówienia.
  3. W celu prawidłowej rejestracji obowiązkowe jest wypełnienie wszystkich pól formularza. Kupujący zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych.
  4. Kupujący powinien chronić login i hasło użyte do założenia konta. W szczególności zabrania się udostępniania swojego konta osobom trzecim.

 

III. Realizacja zamówienia/koszty wysyłki

  1. Zamówione produkty wysyłamy na podany w zamówieniu adres bezpośrednio po skompletowaniu, czyli po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Kupujący otrzymuje uprzednio z systemu sklepowego e-maile z informacjami o statusie realizacji zamówienia (na podany w formularzu adres).
  2. Termin otrzymania przez Kupującego zamówienia = czas realizacji zamówienia + czas dostawy + czas odbioru.
  3. Dostępność produktu oznacza czas realizacji zamówienia i może mieć następujące oznaczenia:
  • dostępny od ręki - produkt znajduje się w naszym magazynie,
  • dostępny w ciągu 48 godzin - produkt znajduje się w magazynie naszego dostawcy,
  • dostępny do 7 dni roboczych - produkt jest niedostępny i musi zostać sprowadzony,
  • dostępny na zamówienie - produkt dostępny jest na indywidualne zamówienie,
  • chwilowo niedostępny - produkt jest aktualnie niedostępny.

4. Oznaczenie dostępności informuje, ile dni roboczych zazwyczaj upływa od chwili złożenia zamówienia do momentu skompletowania zamówionych produktów i przygotowania ich do wysyłki.

5. Czas dostawy, za pośrednictwem Poczty Polskiej (PP), to w przypadku Usługi Paczka Pocztowa Priorytetowa lub Kurier Pocztex zazwyczaj następny dzień roboczy (do maksimum 2-3 dni) po dokonaniu wysyłki (licząc od godziny 15.00, pod warunkiem otrzymania na konto Sklepu przelewu do godziny 12.00 i otrzymaniu przez Kupującego potwierdzenia wpłaty z systemu sklepowego) lub od 2-7 dni roboczych dla Usługi Paczka Pocztowa Ekonomiczna.

Termin dostawy jest szacunkowym podanym przez przewoźnika. Dokładne informacje dotyczące nadania i terminu dostawy przesyłek przez PP znajdują się pod linkami: https://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/wysylka/paczki/paczka-pocztowa/ i https://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/wysylka/paczki/ 

6. Godzina graniczna nadania paczki do paczkomatu InPost to 14.00 (tj. Strefa czasowa "C", zgodnie z Regulaminem operatora:  https://inpost.pl/sites/default/files/docs/regulaminy/regulamin-swiadczenia-uslugi-paczkomaty-247-przez-inpost-sp-z-oo-obowiazujacy-od-31122021-45460.pdf) w dniu roboczym, pod warunkiem potwierdzenia przez Sklep otrzymania przelewu (za dane zamówienie) do godziny 12.00. 

Przy dokonaniu płatności po godz. 12.00, nadanie paczki nastąpi nie później niż do godz. 14.00 następnego dnia roboczego.

7. W przypadku płatności przelewem z konta własnego bezpośrednio na konto Sklepu, etap kompletowania przesyłki rozpoczyna się w momencie potwierdzenia Klientowi e-mailem otrzymania przez Sklep przelewu.

8. W przypadku płatności usługą PayU (czasowo niedostępna), czas szykowania przesyłki rozpoczyna się w momencie otrzymania ze Sklepu e-maila z informacją o kompletowaniu zamówienia.

9. W przypadku niedostępności produktów w magazynie i/lub u dostawców Sklepu, Kupujący jest o tym informowany i może podjąć decyzję o częściowej realizacji, wydłużeniu oczekiwania, ma również prawo do rezygnacji z zamówienia.

10. Koszty wysyłki (łącznie z opakowaniem) pokrywa Kupujący.

11. Poniższa tabela opisuje specyfikację opłat za przesyłki w zależności od formy dostawy i sposobu płatności (ceny zawierają podatek VAT).

Podane koszty dostawy, łącznie z opakowaniem, dotyczą terytorium Polski:

 

 

  Paczkomat InPost PP Paczka Pocztowa PP Paczka Pocztowa PP Pocztex
Ekonomiczna Ekonomiczna Priorytetowa Kurier
Przelew/Karta płatnicza 18 zł 18 zł 20 zł 21 zł
Za pobraniem - - - 25 zł

 

 

12. Zamówienia o wartości powyżej 400 zł brutto, opłacone wcześniej przelewem, wysyłane są na koszt Sklepu (dotyczy terytorium Polski).

13. Jeśli Kupujący nie odbierze paczki w terminie wskazanym przez Operatora, wówczas koszty jej zwrotu zostaną:

a) pokryte przez Zamawiającego jeśli zechce ponownie otrzymać towar plus uiści on ponownie koszty wysyłki za zamówienie

b) odjęte od wartości zamówienia w przypadku chęci rezygnacji z niego

c) przy przesyłkach za pobraniem, potrącone przy kolejnej wysyłce paczki czy realizacji następnego zamówienia.

 

IV. Gwarancje i zwroty

  1. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych (chyba że inaczej zaznaczono w opisie; patrz: przecena / uwagi) i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek.
  2. Klient ma prawo zwrotu zakupionych produktów w stanie niezmienionym bez podania przyczyn do 14 dni, licząc od daty dostawy przesyłki. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej przez Internet reguluje Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r.  która implementuje Dyrektywę UE 2011/83. Więcej w zakładce: Zwrot zakupionych produktów.
  3. Kupujący na swój koszt odsyła do Sklepu zakupione produkty w stanie nieuszkodzonym wraz z paragonemn lub fakturą.
  4. W przypadku zwrotu (całości bądź części) produktów z zamówienia opiewającego na kwotę powyżej 400 zł i przy poniesieniu kosztów wysyłki przez Sklep, Sprzedający pomniejszy wartość zwrotu o koszty wysyłki, którą poniósł.
  5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki. Szczegóły dotyczące reklamacji znajdują się w zakładce "Zwrot zakupionych produktów".

 

V. Ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo zakupów.

 

  1. Dane osobowe Kupującego podane podczas składania zamówienia przetwarzane są przez Sklep, jako Administratora danych osobowych na podstawie:
  • ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) 
  • oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, w celach związanych z transakcjami dokonywanymi w ramach Sklepu. 
  1. Administratorem danych osobowych jest właściciel sklepu internetowego Bella-Arabella firma Pracownia Twórcza Aurelia Katarzyna Kandefer, zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 824-124-58-59 oraz REGON: 140964264.
  2. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, lecz niezbędne do dokonywania transakcji w ramach realizacji zamówienia składanego w Sklepie Bella-Arabella. (Nie dotyczy to przetwarzania danych dla celów handlowych i marketingowych, które dokonywane jest tylko w przypadku dobrowolnego wyrażenia zgody).
  3. Dane osobowe Kupującego będą przetwarzane w sposób i przez okres niezbędny dla realizacji złożonego Zamówienia i rozpatrywania reklamacji. Dotyczy to w szczególności przetwarzania danych przez firmę w ramach realizacji dostawy towaru, przechowywania danych na serwerach firmy hostingowej i księgowej.
  4. Kupującemu przysługuje prawo żądania od Administratora dostępu do jego danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. 
  5. Dane osobowe Kupującego będą jednak przechowywane do czasu zgodnego z obowiązującymi wymogami prawa.
  6. Kupujący ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych jest niezgodne z prawem. 

 

VI. Postanowienia końcowe.

  1. Integralną częścią Regulaminu jest Polityka prywatności i cookies.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zamówienie, które zostanie złożone przed datą opublikowania zmienionego Regulaminu, będzie realizowane na podstawie Regulaminu obowiązującego w dniu składania zamówienia.

 

Ostatnia aktualizacja: 26.08.2024